Subject: RE: Lennupiiranguala taotlus 28.05.2024 Väike-Maarja
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Andres Mumma'" <[email-masked]>
Cc: "Madis Stern" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 10:19:18 +0300

Tere

Taotluse alusel on välja antud NOTAM:

(A1298/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/038/5906N02613E004 A)EETT
B)2405280700 C)2405281400 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2477UAS ESTABLISHED
DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI 590730N 0260734E - 590730N 0261727E -
590358N 0261730E - 590359N 0260737E - 590730N 0260734E. PERMISSION FOR
ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5010296. F)SFC G)3300FT
AGL)

Tulevikus palun arvestada sellega, et piiranguala seotud informatsioon
tuleb edastada vähemalt seitse päeva enne eelmainitud alade või õhuruumiga
seotud piirangute jõustumist.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Andres Mumma <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 2:59 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Madis Stern <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Lennupiiranguala taotlus 28.05.2024 Väike-Maarja

Tere,

Palun võimaluse korral kooskõlastada meie lennupiiranguala taotlus
Väike-Maarja 28.05.2024. Täpsemad andmed manuses.

Lugupidamisega

Andres Mumma

Tel: 5010296